עלבד

עלבד משואות יצחק בע”מ נוסדה בשנת 1985, והפכה לחברה ציבורית באוקטובר 1993 כאשר השליטה נמצאת בידי המושב השיתופי משואות יצחק.

עלבד הינה אחת מהיצרניות הגדולות בעולם בתחום הייצור למותגים פרטיים (Private Label) לרשתות השיווק המובילות באירופה ובארה”ב, כמו כן גם למספר חברות רב-לאומיות מהגדולות בעולם.

הנהלת תאגיד עלבד יושבת במושב משואות יצחק ולחברה 6 אתרי ייצור בישראל ובחו”ל ועוסקת בשלושה תחומי פעילות עיקריים: 

א. ייצור ושיווק מגבונים לחים (ישראל – משואות יצחק, פולין, גרמניה, ארה”ב)

ב. ייצור ושיווק מוצרי היגיינה נשית – טמפונים, קיסריה

ג. ייצור ושיווק בד לא ארוג – במשואות יצחק (“כמיקל בונדינג” ו”ספנלייס”) ובדימונה (“הידרופיין “– נייר מתפרק ונשטף המשמש בעיקר לייצור מגבוני טואלט לחים ולמוצרים המיועדים בגמר השימוש להיזרק לאסלה)

 

אחד היתרונות התחרותיים שיש לעלבד על פני מתחרותיה הוא שעלבד מייצרת את חומר הגלם העיקרי למגבונים הלחים ולמוצרי הספיגה (בד לא-ארוג בטכנולוגיות שונות), דבר המאפשר לחברה גמישות תפעולית וחדשנות ללקוחותיה בישראל ובעולם 

בתחום פעילות ייצור ושיווק מגבונים לחים, מייצרת עלבד מגוון סוגי מגבונים לחים העשויים בד לא-ארוג או נייר, מסוגים שונים אשר נבדלים ביניהם בשימושיהם השונים, בסוג חומר הגלם המשמש לייצורם, בסוגי האריזות השונות וכן בפורמולות השונות. המוצרים נמכרים לשימושים שונים ותחת שמות מותג שונים עבורם מיוצרים המוצרים השונים. 

המגבונים הלחים עשויים בדים לא ארוגים או נייר הידרופיין, החתוכים וארוזים באריזות מרובעות או עגולות, הספוגים בנוזל, בשמים, חומרים בעלי תכונות ניקוי וחומרים בעלי תכונות קוסמטיות, ריענון ושימון.

השימוש במגבונים הלחים הינו בעיקר בתחום ההיגיינה האישית (ניקוי תינוקות ומבוגרים), קוסמטיקה, ניקיון לבית, לרכב וכן מוצרים לשוק המוסדי (בתי חולים, בתי אבות, רפתות וכו’). 

שיווק והפצת מוצרי הקבוצה בתחום פעילות זה נעשה לרוב באופן ישיר בדרך של התקשרות עם לקוחות, יצרני מותגים או רשתות קמעונאיות כמותג פרטי שלהם. כמו כן, חלק מהפעילות נעשה דרך מפיצים.  

ניהול השיווק בתחום הפעילות נעשה באמצעות מחלקות השיווק המצויות בכל אחד מאתרי הקבוצה, כאשר הן מנוהלות על ידי מנהלי האתרים וסמנכ”ל השיווק והמכירות התאגידי שפועל מישראל.

 

התחבר אל האתר
דילוג לתוכן